این روزها

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

این روزها

Yahoo Status by RoozGozar.com

این روزها در من خدایی می کند...

چیزی شبیه تو...

تو که هستی انگار آرامترم...

در زندگی چیزی هست که می خواهمش...

چیزی هست که مرا به این زمین پیوند می دهد... وقتی نیستی انگار در این دنیا جایی ندارم...

روز و شب هایم به کندی می آیند و میروند...

لحظه ها انگار جان می کنند که تمام شوند... و مرا به روزهای آمدنت برسانند...

روزها هی عقب می روند تا...

تا شعله ور تر کنند آتش انتظارم را... این روزها چقدر دلم عجیب...

دلم هوای مهربانیت را کرده...

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:09---22 بهمن 1392
سلام بعد از سالها شب باهم بودیم خانه بزرگی داشتیم خانه را جارو می کردیم تو با دستهات من با جارو سنتی چند بار تلاش کردی جارو را از من بگیری من ندادم ناگهان ساقه چای مرا بوسیدی گفتی میروم گفتم نه امروز بمان فردا برات بلیط میگیریم چشهات را دیدم ولی از صورت خبری نبود.خواب دیدم. چند روز دیگر چشن تولد دخترم است بیاکیک تولدش را تقسیم کن بده سهم خودرا با بهترین گل ایرانی آراسته کنم بسپاریم به باد صبا آورد برای تو ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: